Saturday 4 May 2013

Testimoni: Set 3M Shaklee untuk Milk Booster!

Salam mommy mommy comel sume!! ^^ Hari ni saya nak share testimoni saya sendiri yang mengamalkan Set 3M. Apa itu set 3M? Taraaaa~~!! ni haaa Set 3M Shaklee.

Actually, Set 3M Shaklee ni adalah extension daripada Set Breastfeeding, dengan hanya menambah ESP dan Ostematrix. Apa fungsi Set 3M Shaklee ni? Kenapa saya perlu mencuba Set 3M Shaklee ni? Best ke Set 3M Shaklee ni? Ok..ok.. stop with all the questions and meh sini saya share.. kenapa saya mencuba Set 3M Shaklee ini.
Sebelum saya diperkenalkan dengan Set 3M Shaklee, badan saya selalu letih-letih dan tidak bertenaga. Ini mungkin disebabkan oleh jarak perjalanan saya setiap hari yang perlu berulang alik dari rumah ke USM sebanyak 120km pergi-balik. dan bila drive mmg akan sangatlah mengantuk sampai bley tertido tengah duk drive tu. Bahaya sgt!! Asik tampar menampar pipi sendiri dan karaoke tu toksah ckp laaa.. mmg dah buat sehabis maksimum dah. haha...Then, bile sampai je di umah, da almost maghrib dan badan time tu toksah cakap lah kan.. rasa macam melepet jer. Memang xlarat lah nak masak ke.. ape ke.. Nak2 kalo si baby Adam Harith tak sihat..lagilaaaa melayang badan ni. Mana mahu pam susu lagi, kemas rumah lagi, masak lagi, basuh baju lagi, etc, etc.. YES, keje surirumah memanglah tak pernah habis-habis, kan? haha!! And another problem yang saya hadapi adalah sakit pinggang and lutut. Rasa macam orang tuan sangatttt. Tsk!! Ingatkan atuk-nenek or makcik2 je yang duk sakit lutut... Saya pon mengalaminyaaa~ memang adalahhh sangat sakit! huuuuu~ Sakit lutut/pinggang ni pon saya just rasa after bersalin. Maybe sbb saya still menyusukan baby..So, calcium dlm badan nie makin lama makin berkurangan..
Then..saya pernah post di FB tentant dilema nih. and one of my friend suggest utk try any supplement yang can help utk gain energy. So, saya pun search la which supplement yang bagus. and here I come with Set 3M Shaklee. Alhamdulillah...after seminggu consume Set 3M Shaklee ni, badan dapat recover the energy and milk production pon, alhamdulillahh..:) and another thing is.. saya sudah tidak sakit lutut/pinggang!! ^^ Seriously, sangat bersyukur...
So, takkan lah saya nk simpan sorang2 kan faedah dan kebaikan supplement shaklee ni.. Sebab tu lah saya join keluarga Shaklee dan berharap dapat bantu anda anda diluar sana ^^. Pada yang tak jelas, kat bawah ni saya list down kan beberapa point faedah-faedah Set 3M Shaklee ini. Antaranya :
  1. Badan lebih bertenaga almaklum nak jadi SUPERMOM, SUPERWIFE, SUPERWORKER ni bukan mudah yea. Tambahan pula tidur yang kurang lena sebab sering berjaga untuk susukan anak.
  2. Susu menjadi lebih pekat kerana nutrisi yang ada serta membuatkan anak lebih cepat kenyang. Dengan kata mudahnya, kurang mengempeng atau bergayut
  3. Breast cepat penuh selepas sesi pam atau direct feeding kerana protein dan kalsium merupakan komposisi utama di dalam susu badan. Kilang penghasilan susu badan memerlukan protein serta kalsium dan juga serat sebagai makanan untuk menghasilkan susu dengan cepat. Dan set 3M juga dapat membantu menegangkan kembali payudara anda.
  4. Kulit muka menjadi cantik, mulus,anjal dan lebih berseri kerana B-complex, Vitamin C dan ESP adalah antara vitamin yang mencantikkan kulit. Vitamin C penting untuk pembentukan kolagen dan protein adalah bahan asas untuk pembentukan sel kulit yang sihat serta sempurna.
  5. Masalah sakit lutut/pinggang saya hilang dengan pengambilan OsteMatrix. OsteMatrix adalah gabungan calcium, magnesium, Vitamin D dan banyak lagi.
  6. Hubungan suami isteri lebih mantap dengan kehadiran Alfalfa. Hint terbesar adalah berfungsi sebagai KACIP FATIMAH. Alfalfa akan mengetatkan kembali vagina wanita malah dapat membantu mengatasi masalah keputihan.
  7. Menguatkan sistem imun ibu dan juga bayi. (tidak mudah demam, batuk dan selsema..Insyaallah)
  8. Meningkatkan fungsi saraf termasuk saraf otak.
  9. Membantu mengurangkan sinus/alergi.
Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set 3M/Breastfeeding Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set 3M / Breastfeeding Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani

* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment