Wednesday 15 May 2013

Testimoni: Cantik Menawan dengan Set SkinCare Shaklee

Salam semua jelita-jelita yang menawan!! ^^ kat sini saya nak share testimoni-testimoni kekal cantik menawan dengan Set Skincare Shaklee. 

Semakin hari hati saya semakin tergolek golek, jatuh cinta dengan setiap produk Shaklee. Apa taknya.. walaupun saya mengambil Set 3M, namun...setiap vitamin didalam set 3M pun mempunyai khasiat yang baik untuk kulit. Contohnye, Vita-C, B-complex, ESP. Alhamdulillah, sekarang ni wajah saya semakin bertambah baik dari hari ke hari.. ^^ jerawat pon dah segan nak naik kt kulit muka ni. hehehe..:P

Biasanya ada yang akan berfikir berkali - kali untuk mencuba suplement - suplement untuk kulit sekarang disebabkan zaman sekarang ni pelbagai jenis suplement dan keluaran bermacam - macam jenis produk! Apa yang saya nak ingatkan agar semua berhati - hati dalam memilih suplement untuk kegunaan harian agar tidak mendatangkan perkara - perkara yang tak diingini masa akan datang.

Pilihan di tangan kita. Buat para wanita diluar sana, jika masih mencari - cari suplemen untuk kulit, apa kata anda mencuba SET SKINCARE SHAKLEE ni. Insya- Allah...Ia tidak merugikan. Sebab saya yang dulunya agak cerewet dalam penjagaan wajah ini juga dah mula jatuh cinta dengan set ni..apa taknya..kandungan mineral dan nutrisi di dalam produk Shaklee ini adalah terbukti dan terjamin daripada sumber alam semulajadi dan tidak dicampur dengan bahan kimia bahaya.

Untuk menyakin kan anda lagi, jom kita lihat testimoni-testimoni daripada para pengguna Set Skincare Shaklee yangamat berpuashati dengan produk Shaklee.


Nak tau lebih lanjut lagi? Apa yang terkandung dalam Set Skincare Shaklee nih? Mahal x? Mahukah anda tahu rahsia sihat jelita dengan Shaklee? Produk yang menjimatkan, selamat, HALAL, dan menjaga kesihatan kulit dari dalam.

Meh sini saya tolong jawapkan.. hehe. Bagi yang memikirkan bajet, anda boleh cuba ambil Set Skincare Basic..dimana ia mengandungi elemen elemen asas untuk kesihatan kulit. Antaranya ialah..B-complex, Vita-C, dan Vita-E.
Tapi, bg yang berkemampuan, anda boleh upgrade set skincare basic kepada advanced. dengan hanya menambah GLA dan ESP.
Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Skincare Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Skincare Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani

* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment