Thursday 23 May 2013

Minggu Gaji Masuk, Jom Borong Shaklee!!

Assalammua'laikum semua!! ^^ Saya baru balik ambil stock-stock Shaklee customer ni..Alhamdulillah, banyak juga yang order bersempena dengan minggu gaji masuk ni. hehe.. Rezeki, rezeki. Sebelum masuk ke branch Shaklee di Seberang Jaya tadi, sempat lagi mata saya tertengok design baju jubah, dress, n blouse yang sangat cantik di butik Souk. Hampir setengah jam jugak lahh duk kat dalam kedai tu.. Macam nak beli jer sume. hahaha!! Tamak sangat kannnnn :P Lagipun, harga di butik Souk kat Seberang Jaya ni memang sangat2 berpatutan.. 

Niat kat hati ni memang nak beli sepasang jubah untuk mak dan mak mertua..sempena raya ni kan..:) Tapi, yang xbestnye...adalah saya takut kang bila beli nanti xmuat. So, solusinya adalah bawak diorang datang sekali nanti..So, boleh lah diorang pilih yang mane berkenan kat hati...heheh :) 

Nak tau kat mana Souk ni? Butik Souk ni, betul dekat dengan branch Shaklee Seberang Jaya. So, nnt senangla korang nak cari (eh, mcm promote Souk lakkk :P). Nampak Shaklee, nampak lah Souk! ngeh3~

Pada semua yang kat luar sana tu..pada minggu gaji nilah, anda boleh grab peluang untuk mencuba keberkesanan produk Shaklee..kalau xnak set penuh, anda boleh cuba trial pack Shaklee. Betul-betul ditawarkan harga-harga yang berpatutan!! :) Pendek kata, xrugilah anda mencuba produk Shaklee ni.

Untuk pertanyaan bagi set-set yang ditawarkan, anda boleh teru menghubungi saya. Jangan takut jangan risau..PM je saya. Takde kena bayar pun.. hehe. FREE consultation lagi youuu ^^
Husna Mnor 
Gtalk: uena.shaklee4u 
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life 
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com 
SMS/whatsapp: 016-4416151 
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 

* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment