Friday 3 May 2013

Set Asas Shaklee

Salam mommy mommy comel semua!! Hari ni saya nak berkongsi info tentang set Asas Shaklee ataupun set optimum shaklee. Bagi sesiapa yang mempunyai bajet yang minimum dan mementingkan kesihatan tubuh badan, Set Asas / Optimum ini adalah sangat sangat recommended!! ^^ 
Untuk pengetahuan semua, Set Asas / Optimum Shaklee ini terdiri daripada supplement: Vita-Lea, B-Complex dan Vita-C.

Vita-Lea:
Vita-Lea adalah merupakan makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif. Diformulasikan khusus dgn 28 vitamen dan mineral dan merupakan antara vitamin penting yg diperlukan oleh orang dewasa.Dengan penggunaan harian boleh : 1. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh  
2. Menyokong jangka hayat hati,usus dan mata  
3. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi 
4. Memberikan perlindungan menetang kerosakan radikal bebas.

Cara makan - Makan sebiji sekali setiap hari selepas breakfast :)

Vita-C 
Vita-C merupakan satu antioksidan yang kuat yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesiahtan mata, gigi, tulang, otot dan pembuluh darah.

B-Complex 
B-Complec mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh kita bagi menggantikan nutrisi Vitamen B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, peparu dan organ2 penting yg lain.

Cara makan - Makan sebiji sekali setiap hari selepas breakfast :)

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Asas / Optimum Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Asas / Optimum Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151  
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani

* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
 

No comments:

Post a Comment