Friday 17 May 2013

Set Immune Booster Shaklee

Salam mommy mommy semua!! ^^Sihat tak today? Sekarang ni musim panas..so, ramai jugak yang demam, selsema, dan batuk-batuk. Ini disebabkan oleh setiap hari, tubuh kita sering terdedah kepada serangan bakteria, kuman dan virus berbahaya yang mengancam sistem imun kita. Jadi, nutrisi yang baik penting dalam menentukan kekuatan sistem imun kita.



Untuk mommy mommy yang risau anak sakit atau lemah sistem imun, kat sini saya nak share sesuatu yang sangat sangat bagus!! Untuk pengetahuan semua, Shaklee menawarkan suplemen untuk menguatkan sistem imun anda dan perlindungan yang lebih baik, iaitu NutriFeron.

Antara kebaikan NutriFeron daripada Shaklee ialah:

  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Membantu melawan demam selsema biasa
  • Menentang kerosakan akibat radikal bebas
Apa itu Nutriferon?




Nutriferon adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ianya merupakan supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.



Sejarah Nutriferon..siapa yang menciptanya



Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan. 

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Immune Booster Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Immune Booster Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:


Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment