Monday 27 May 2013

Set Feminin Shaklee Untuk Kesihatan Wanita

Assalammua'laikum semua~skan ni musim cuti sekolah..so, amatlahhhh banyak jemputan kenduri. Last week saje, da 10 jemputan yang saya hadiri.. semua pakat-pakat nak kawin time cuti sekolah, kan. Memanglah hujung minggu kitorg xmasaklahhh kan..hihi :P Then, dalam sibuk-sibuk attend kenduri sana-sini, sempat lagi saya hantar Set Menyusu Shaklee pada customer.. Kenduri-kenduri, jugak..customer tetapp kene dahulukannn. hik3 ^^

Hari ni saya nak introduce set Feminin Shaklee, yang terdiri daripada Vita-E complex dan Alfafa complex. So, bagi wanita-wanita di luar sana yang mana mementingkan penjagaan  kesihatan luar dan dalam, adalah sangat-sangat dialu-alukan untuk mencuba Set Feminin Shaklee ini. Tambahan pulan bagi wanita-wanita yang pernah melahirkan anak :)
Meh kiter tgok, ape khasiat Vita-E complex and Alfafa complex ni. :)

Vita-E Complex
Kita biasa dengar Vitamin E sebagai anti penuaan. Ianya juga dikenali sebagai vitamin awet muda kerana vitamin E dikatakan membantu melambatkan proses penuaan. Namun vitamin E yang bagus adalah vitamin E asli yang boleh dilihat pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol. Ia juga akan lebih berkesan apabila ianya dilengkapi dengan selenium yang bertindak senergi apabila diambil bersama. Ia juga dapat membantu mengekalkan tekanan darah, membantu menurunkan trigliceride, serta membantu mendapatkan kulit yang cantik dan muda.

Alfafa Complex
Alfalfa bukan sahaja bertindak sebagai milk booster, malah banyak khasiatnya buat kaum hawa terutamanya.
  • Milk booster
  • Mengatasi masalah keputihan
  • Mengetatkan vagina
  • Mengurangkan masalah sembelit
  • Mengurangkan masalah alergi
  • dan banyak lagi….
Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Feminin Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Feminin Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment