Wednesday 24 July 2013

Testimoni pengguna GLA Complex Shaklee

Assalammua'alaikum...hari ni saya nk kongsi testimoni pengguna Shaklee yang dah cuba GLA Complex nih. Kat bawah ni dirumuskan 15 kebaikan GLA Complex Shaklee.

Tahukah anda?
GLA adalah asid lemak omega-6 yang pertama kali diasingkan dari minyak benih Evening Primerose untuk dijadikan supplemen yang dinamakan Evening Primrose Oil (EPO.) Namun tahukah anda, kandungan GLA dalam minyak benih borage (borage seed oil) adalah 2 kali ganda dari EPO. Borage juga 3x lebih dari segi bioavailabiliti dan 3x lebih berkesan berbanding EPO.

Apakah keistimewaan Shaklee GLA Complex berbanding Evening Primrose Oil (EPO) jenama lain?
Evening Primrose Oil diambil daripada bunga evening primrose (EP)Benih bunga liar EP mengandungi sehingga 25% asid lemak penting termasukLinoleic Acid (LA) dan Gamma-Linoleic Acid (GLA). Asid lemak mempunyai banyak fungsi dan sangat penting kepada tubuh kita terutamanya wanita. EPO supplement perlu mempunyai sekurang-kurangnya 8% GLA complex.

Kat bawah ni adalah testimoni pengguna yang menghidapi masalah cyst..alhamdulillah. ada yang cyst nya dah mengecut..ada yang boleh mengandung. Insyaallahh. Pada entry hadapan..saya akan kongsikan sebab musabab jerawat dan haid tidak teratur. Semuanya bermula dengan masalah hormon yang boleh diatasi dengan GLA Complex Shaklee. Insyaallah..:)

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun GLA Complex Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai GLA Complex Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment