Thursday 11 July 2013

Letih dan Lesu? Jom Tambah Tenaga Dengan Shaklee!

Assalammua'laikum semua...hari ni saya nak share salah satu sebab musabab saya jatuh cinta guling-guling dengan produk Shaklee nih..#eh! :P Salah satunya adalah kerana, bila amik supplement Shaklee ni..Alhamdulillah!! Bile bangun pagi, confirm badan akan rasa fresh dan bertenaga...hingga ke petang pulak tu.. yelahhh, bukannnye senang bila dah ade anak, nak study lagi...nk uruskan kerja-kerja rumah lagi..tu xtermasuk travelling time dari rumah ke uni...mmg 3 jam total masa pergi balik drive saje..

Dulu mengeluh juga saya pada En. suami untuk pindah dekat sket dgn uni..sbb, mmg lepas bersalin badan rasa cepat letih and lesu. Tapi, tapi, tapi...bila sorang mmber suggest sy untuk cuba produk Shaklee ni..sy ckp pada diri sy.. why not kan? tak salah nk mencuba...if okay, alhamdulillah. if not...maybe we can opt for other ways kan..:) So, bila dah cuba tuuuu..mmg laaah best! badan rasa semangat and bertenaga..and terus sy suggest en. suami and mak utk makan..hehehe :) 

Dan alhamdulillah juga, di bulan Ramadhan yang mulia ini, saya tidak mengalami keletihan...dan production susu pon xdrop. Memang best sgtlah Set Family Wellness Shaklee nih...!!

Nak tau produk Shaklee mana yang saya amalkan?
Haa...keempat-empat produk ni, xpenah sy tinggal tauu. Nak jd supermom, superdad atau wondergirl kenelah amalkan produk Shaklee yang terdiri daripada ESP, Vitalea, B-complex and Vita-C ni..:)

Tapi, bagi yang ade budget constrain...boleh juga kalo hanya amalkan vitalea dan b-complex sahaja. Insyaallah..:) Ini disebabkan vitamin B Complex yang terdiri daripada 8 jenis vitamin B adalah amat penting untuk sintesis tenaga, dan menurunkan berat badan sebab,.. bila dah bertenaga tu mesti tak susah nak buat senaman, kan? 8 vitamin dlm B Complex bekerja bersama2 untuk menghasilkan tenaga dari makanan kita. Ia menjaga semua mekanisma penghasilan dan pengedaran tenaga ke seluruh sel. Vitamin B juga adalah vitamin penenang… Bila tak stress & penat, fikiran pun lapang.Selain B-complex, Vitalea pula untuk melengkapkan nutrisi di dalam badan kita. Ini kerana, setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan, 12 vitamin penting dan 7 mineral penting!

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set tambah tenaga Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set tambah tenaga Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment