Monday 2 September 2013

Shaklee Supplement terbaik untuk Jemaah Haji dan Umrah

Salam... semua sedia maklum kan, tak lama lagi tiba lah musim haji. Jadi, sebagai persediaan buat jemaah bakal-bakal haji, saya nak kongsikan bekalan supplement Shaklee yang boleh dibawa untuk membantu kesihatan anda ketika mengerjakan ibadah haji. Almaklumlah cuaca di sana lebih panas kalau nak dibandingkan dengan cuaca di Malaysia. Jadi, perubahan cuaca ini, mungkin boleh menjejaskan kesihatan para jemaah haji. So, kene ready awal-awal dengan Shaklee! 

Jadi, bagi anda yang mempunyai ibu bapa, saudara, atau kenalan yang bakal menunaikan haji pada tahun ni..apa kata anda menghadiakan kepada mereka Supplement Haji dan Umrah Shaklee ni. Selain untuk memastikan jemaah haji sentiasa 'fit' ketika mengerjakan ibadah, ia juga membantu jemaah agar sentiasa sihat dan kekal bertenaga. Supplement yang dicadangkan adalah:

Pakej Asas Haji & Umrah

  1. Performance Drink
  2. Ostematrix
  3. Nutriferon
  4. B-complex, Vitalea, Vitamin C
Walaubagaimanapun, ingin saya ingatkan bahawa supplements ini hanyalah usaha kita untuk memastikan kesihatan optimum sepanjang menunaikan ibadah di Tanah Suci. Namun, nikmat kesihatan (dan sakit) itu datangnya dari Yang Maha Esa, dan kepada-Nya lah kita bertawakkal. Insya Allah.

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Haji dan Umrah Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Haji dan Umrah Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u 
 Facebook: Shaklee4ur Healthy Life 
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com 
SMS/whatsapp: 016-4416151 
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani

* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment