Thursday 5 September 2013

Menyusu dengan Bajet Pilihan

Salam...kepada ibu-ibu menyusu di luar sana, sekarang anda tidak perlu pening dan runsing untuk pilih set-set breastfeeding yang bersesuaian dengan bajet dan juga masalah yang anda hadapi. Anda bolehlah rujuk pada lampiran seperti di bawah ye ibu-ibu semua :)

Untuk pengetahuan  ibu-ibu hebat semua, supplement Shaklee terbukti dapat membantu dalam penghasilan susu, menambah tenaga, membantu pembentukan tulang yang kuat, awet muda, dan memberi bayi anda nutrisi yang secukupnya melalui penghasilan air susu ibu. Matlamat utama di sini adalah anda sentiasa istiqomah dalam penyusuan susu ibu. Di mana, setiap hari anda perlulah minum sekurang-kurangnya 3L air, pam setiap 3 jam sekali, tidak skip meal, dan sentiasa berdoa agar susu yang terhasil cukup untuk baby. Insyaallah.

Jangan risau, set breastfeeding Shaklee ni tak de lah mahal atau dalam kategori tidak mampu beli bagi semua golongan. Ini disebabkan setiap jenis supplement boleh tahan sehingga 2-3 bulan bergantung pada cara anda consume supplement. So, memang Shaklee menawarkan harga mampu beli pada para pengguna. Itu tidak termasuk lagi dengan nutrisi yang terkandung dalam setiap supplement yang mana dihasilkan daripada 100% bahan semulajadi. Memang berbaloi-baloi kan? So, ape lagi..jom cepat-cepat order!! ^^

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Breastfeeding Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Breastfeeding Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment