Monday 9 September 2013

Ibadah Haji lebih lancar dengan Shaklee

Assalammua'laikum semua... minggu ini adalah minggu dimana para jemaah haji mula berangkat ke tanah suci untuk mengerjakan ibadah haji. Diharap Set Haji dan Umrah Shaklee yang dibekalkan pada mereka dapat membantu melancarkan perjalanan ibadah haji mereka di sana, tanpa sebarang masalah kesihatan. Insyaallah.. :)

Bagaimana setiap supplement Shaklee ini dapat membantu para jemaah haji? Jom tengok kebaikan nutrisi setiap satu:

Nutriferon
Mampu meningkatkan sistem imunisasi badan dalam masa 3 hari. Melindungi dari virus, microb, mengelakan selsema, inflamasi, dan influenza. Meringakan stress dan kelesuan. Jadi bagi memastikan badan sentiasa sihat dan tidak mudah diserang penyakit, nutriferon harus diambil setiap hari, bermula 3 hari sebelum berangkat ke tanah suci.

Performance Drink (PD)
Minuman elektrolit yang mampu membekalkan tenaga segera pada badan dan mengelak dehidrasi. Selalunya, apabila kita berjalan jauh atau travelling... kita cenderung untuk kurang minum air. Jadi PD mampu mencegah dehidrasi dan mengurangkan rasa haus. PD juga memberi tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan meningkatkan daya tahan otot untuk terus menjalankan ibadah.

Ostematrix (Kalsium)
Mengerjakan haji dan umrah memerlukan jemaah berdiri lama dan berjalan jauh. Ostematrix membantu jemaah supaya tidak berasa kebas kaki, kejang mahupun sakit pinggang. Jangan pandang ringan kepentingan kalsium, kerana ia sangat membantu kesihatan tulang.

Advanced Joint Health Tablet (AJHT)
Sangat penting untuk jemaah yang mengalami sakit-sakit sendi. Bagi jemaah yang mempunyai rawan yang haus di lutut terutamanya, atau sakit lutut semasa berjalan, saya kira anda WAJIB mengambil AJHT. Bukan apa, alang- alang niat nak beribadat, biarlah badan sihat dan kita pun dapat menjalankan ibadah dengan sempurna kan? 

Bagi yang berkemampuan, anda boleh mengambil semua supplement di atas. Namun, bagi yang kurang berkemampuan..anda boleh hubungi saya dan saya akan membantu memberi konsultasi mengikut keadaan kesihatan anda. Insyaallah.

Kepada yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Haji dan Umrah Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Haji dan Umrah Shaklee ataupun produk produk yang lain... Sila hubungi saya:

Husna Mnor
Gtalk: uena.shaklee4u
Facebook: Shaklee4ur Healthy Life
E-mail: uena.shaklee4u@gmail.com
SMS/whatsapp: 016-4416151
COD location: Tasek Gelugor, Kepala Batas, Seberang Jaya, Prai, Lunas, Padang Serai, Kulim, Sg. Petani
 
* Disclaimer: Produk ini adalah makanan tambahan dan bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment